piątek, 27 stycznia 2017

Życie jest podłe, pamiętaj dziecko.


 20 lat  28 kwietnia  Studentka Medycyny ( II rok )  Największa zołza ♤ 

pokój 228, drugie piętro 

Przemądrzała, mająca swoje zasady, rozpuszczona królewna, która zawsze ma ostatnie zdanie i nikt nie może jej się postawić. Ta najmądrzejsza i wszytko wiedząca księżniczka, prawie całą szkołę ma już na swojej czarnej liście. Zawsze uwielbiana przez nauczycieli za swoje bardzo dobre stopnie i zawsze najlepsze wyniki na egzaminach, była wzorową uczennicą, lecz niestety tego samego nie można powiedzieć o jej charakterze. Mimo swojego pesymistycznego i wrednego nastawienia do wszystkiego co ją otacza,w Filipinach miała całkiem sporą grupkę przyjaciółek, które tak samo jak ona były podłe i bez uczuć. Wiele osób mówi, że Lily stała się taka poprzez dość nieprzyjemną sytuację u niej w domu. Niektóre plotki mówią że rodzice ją bili, dlatego na lekcji wychowania fizycznego podczas, gdy miała krótkie spodenki i bluzkę z krótkim rękawem widoczne były małe siniaki i zadrapania. Lecz nigdy nie udowodniono prawdziwości tych plotek dlatego też, szybko o nich zapomniano


 Ciekawostki ♤ Historia ♤ Powiązania 

- - - - - -
Wizerunek - Lily Maymac
GG - 61753725

Mam nadzieję, że nie przeoczyłam nic ważnego ;)
A resztę informacji o Lily, chciałabym ukazać podczas pisania wątków :DD
Z czasem również uzupełnię kartę i wybaczcie mi, jeśli pojawiły się jakieś błędy. 


8 komentarzy:

  1. [ Dzień dobry! Witam cieplutko nową osóbkę z panią, których nam tu troszkę brakuje ;c Ogólnie wszystko jest co potrzeba, tak mi się wydaje przynajmniej ~ Hym... Pozostaje mi tylko powiedzieć, że twój numer pokoju to 228, drugie piętro.
    Autorsko zaproszę do siebie, choć nie wiem, z którą moich postaci można by wymyślić coś ciekawego ~ Jiyong i Lili są na tym samym roku, tych samych studiów, dodatkowo Jiyong też zawsze najlepszy, wiec może by konkurowali? Choć nie wiem, chora jestem i nie myślę za bardzo ;cccc
    Weny i dużo zabawy życzę ~ Trochę u nas pustki, ale końcówka semestru i sesja właśnie trwa, ale mam nadzieję, że się rozruszają! :D ]

    Admin, Jiyong, Jimin, Suran

    OdpowiedzUsuń
  2. [Dzień dobry~ Podoba mi się ta postać, a Ciebie serdecznie witam! Powodzenia i dużo weny. Jeżeli masz jakiś pomysł lub chęć na wątek, zapraszam :D]

    Bae Suzy

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ohayo, Neko-chan ^^ Witam nową Koleżankę-autorkę! Mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze z nami pisało i życzę Ci, by nigdy nie opuszczała Cię wena. :)

    Jakbyś chciała jakiś wątek popisać, to ja na to jak na lato, chociaż nie mam za bardzo pomysłu, o co mogłybyśmy zahaczyć. Ale w razie chęci coś wspólnie wymyślimy, nie?]

    Taira "Jiyuu" Yukina & Han Soming

    OdpowiedzUsuń
  4. [Witam serdecznie nową duszyczkę!
    Piękna pani, z charakterkiem, jak widać. :D Niechaj pobyt w naszym gronie przyniesie Ci dużo ciekawych wątków i dobrej zabawy! ^^
    Jeżeli miałabyś ochotę to zapraszam do wątku, z którymś z moich dwóch skrzatów! ]

    Sooyoung & Joonyoung

    OdpowiedzUsuń
  5. [Witam, śliczne zdjęcie, które ostatnio z niewiadomych mi powodów widzę bardzo często na internecie, no i nowa pani, czego naprawdę tutaj potrzebujemy. Jeśli znajdzie się ochota, zaproszę do siebie na jakiś wątek c:]

    Hoseok

    OdpowiedzUsuń
  6. [Heloł! Już wróciłam z urlopu i szybko dodaję ciebie do linków!
    Waa, nigdy jeszcze nie mieliśmy nikogo z Filipin na blogu, niespodzianka~ ^^
    Ja tu tak szybko, bo musze jeszcze pozałatwiać na blogu parę spraw i poodpisywać ludziom, którzy z tydzień czekali, więc tylko uprzejmie powiem, że jeśli chciałabyś jakiegoś wątku z którąś z moich postaci, to zawsze się zgodzę :3]

    Admin II, Alex, Lisa, Daehyun

    OdpowiedzUsuń
  7. [No, z Jiyuu to by się mogły pozabijać, więc może faktycznie lepiej nie... xD
    A z So to może coś takiego, że Lily uknuje przeciwko komuś mhhhroczną i zUą intrygę i by próbowała go namówić, by jej pomógł? Bo się dowie, że jest fotografem szkolnej gazetki i ma wtyki w plotkarskim światku GBS? Nie wiem, by czyjeś kompromitujące zdjęcia pojawiły się w szkolnej gazetce, czy coś i oczywiście, by było, że co złego to nie Lily... Tylko, ze młody to takie dziecko szczęścia, które lubi się z ludzi pośmiać i poopowiadać zabawne anegdotki na ich temat, ale bez powodu nie zaszkodzi nikomu, więc musiałaby się dobrze postarać i być naprawdę przekonująca, by go w coś nieprzyjemnego wciągnąć i nie ręczę, by się udało... ;P]

    Soming

    OdpowiedzUsuń
  8. [Dobry pomysł! I wtedy jak Suzy spanikuje.. ^^ Chcesz zacząć, czy ja mam?]

    Bae Suzy~

    OdpowiedzUsuń