poniedziałek, 20 listopada 2000

She got this heart

R     E     L     A     C     J     E









HONG JI YONG
Pan przewodniczący na studiach. Jak można się domyśleć, spędzamy ze sobą całkiem sporo czasu. Przygotowywanie jakichkolwiek imprez szkolnych, nowych projektów czy kółek, zawsze spada na nas. Jest bardzo formalny, jak większość dzieciaków w tej szkole. Ma na twarzy jakąś maskę, którą w głębi serca zawsze chciałam ściągnąć, albo chociaż zajrzeć pod spód. Ma bardzo wiele zalet, talentów i umiejętności, ale właściwie nie wiem, za co go lubię. A lubię go bardzo. Tak bardzo, że staram się być jak najbardziej odpowiedzialna przy nim, staram się mówić mądrze i być godnym współpracownikiem. To nie tak, że gubię przy tym siebie. Ale chcę, żeby był ze mnie jak najbardziej zadowolony. Nie mam chyba powodu, dla którego go lubię. Lubię go po prostu.

HUANG ALEX
Pierwszy raz rozmawiałam z nim, kiedy musiałam go zaprowadzić do radia w imieniu samorządu uczniowskiego. Nie pamiętam, dlaczego Jiyong nie mógł tego zrobić, ale bardzo się cieszę, że go poznałam. Teraz widzimy się na siłowni od czasu do czasu i świetnie się ze sobą dogadujemy. Ma to samo poczucie humoru, co ja i chociaż nie przyjaźnimy się jakoś głęboko, to jestem przekonana, że gdybym poszła do niego z problemem, a on mógłby mi pomóc, na pewno by to zrobił. I vice versa oczywiście! Jest fajnym ziomeczkiem.

Hwang Soo Young
budowa

Taira Yukina
budowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz