środa, 15 listopada 2000

your misteries are madness, yet still they keep me captive



Seo Dae Hyeong
chyba mnie nie lubi ⬦ jej aparat wciąż mnie denerwuje, ale poza tym chyba ją lubię ⬦ chciałbym widzieć, jak powinienem się przy niej zachowywać, bo dotąd, co bym nie zrobił, to ona się obraża ⬦ wiem, że czasami próbuje mnie przekupić robieniem uroczych minek. Oczywiście nigdy nie ulegam, co nie znaczy, że jej wysiłki idą na marne. Na prawdę jest słodka 



Hwang Soo Young
jest nooną ⬦ tak, mamy to samo nazwisko ⬦ nie, nie jesteśmy ze sobą spokrewnieni ⬦ jest moją ostatnią deską ratunku ⬦ jej ojciec chce mnie udupić




Jiyuu
Japonka ⬦ dziwna i chyba nie przy zdrowych zmysłach ⬦ roztrzepana ⬦ Pani Przypał ⬦ jak można zgubić kartę?




Kwon Jimin
kluska ⬦ wygląda, że gryzie, a wcale nie ⬦ tylko jak smyrniesz pieszczocha, to czasami ukłuje  znowu jeszt miedzy nami wszystko w porządku ⬦ nie rozumiem dlaczego to robisz ⬦ jesteś dla mnie, jak brat, nie rób tego więcej ⬦ chciałbym, żebyś zawsze był szczęśliwy ⬦ to taka mała fluffy kulka, która potrzebuje dużo miłości 




Song Hope
gdyby żyła, miałaby osiemnaście lat ⬦ uczyła się na wydziale artystycznym, profilu wokalnym w liceum GBS ⬦ miała szkicownik zapełniony ptakami, motylami i moją twarzą ⬦ nigdy nie powiedziała mi o swojej chorobie ⬦ była o głowę niższa, o głowę zabawniejsza, o głowę bardziej energiczna, o głowę kreatywniejsza i o głowę bardziej waleczna ⬦

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz